Klachtmelding
Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Wanneer u een klacht heeft verzoeken wij u kontakt met ons op nemen via telefoonnummer 033-2475555, per e-mail via klacht@mercuriusnv.nl of door middel van het invullen van onderstaand formulier. Binnen 5 dagen na het ontvangst van de klacht krijgt u van ons een ontvangstbevestiging en binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Mochten we meer tijd nodig hebben om de klacht te onderzoeken dan krijgt u hierover ook bericht. Mocht u niet tevreden zijn over onze reactie dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke partij. Wij verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie zoals het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl) te Den Haag of rechter.